Den blomstertid

Igår kom jag hem från pappa! Jag for dit i fredes och hjälpte till att förbereda (och bevittna) deras bröllop. Och nog blev det vackert minsann! Jag tog inte med mig papper- för jag skulle ju inte gråta! Jag och Angelica satt på främsta raden och grät mest av alla! Emilie var papparazzifotograf och medans alla torkade tårar, torkade hon svett... Jag kunde inte hålla mig längre när pappa tog gitarren och satte upp en serenad för Teija. JAG SKULLE JU INTE GRÅTA! Blabla nog om det. Det finns för mycket att säga. Kort och gott- Jag älskar Teija <3

Kommentarer
Postat av: MC-Knutte

Jaa... men vad är det för fel på glädjetårar då?

2008-06-02 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0