Error x2

Det händer för mycket på samma gååång! Jag blir tokig. Och med mitt guldfiskminne blir fler och fler irriterade >_< "men det berättade jag ju", "men vi sa ju..". Nu har annelie tydligen tagit körkort (grattis Bringan). Ingela och Henrik och deras lilla Alma (som är x dagar gammal, vet knappt när hon föddes). Idag är det tydligen midsommarafton och alla ska samlas ute i stugan. Alla utom jag :D <3 Har tills tolv att ändra mig, men idag ska jag bara försöka sova!
blablabla jag orkar inte.


Kommentarer
Postat av: Sören

Jag ska också sova idag. Komsi!

2008-06-20 @ 10:25:09
Postat av: MC-Knutte

Jaaha... ett tydligt tecken på att tjejer inte alls kan göra flera saker på en gång ;)

2008-06-20 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0