Tröjtryck

Nu har jag, rolig som jag är, samlat mina favorittröjtryck! Jag tänkte dela med mig av dem... 
OBS! Många av trycken är elaka, men de är faktiskt bara skämt, bajs på Er!

För babytröjor:
* Om mina kläder inte matchar är det pappa som klätt på mig

*50%mamma + 50% pappa= 100%charmtroll

*Farfar är min bästis!

*Vill inte! Kan inte! Lyssnar inte!

*Min mamma är sötare än din mamma!

*mom+dad=me!

*Söt, sötare, jag

*Trött? Då skulle du se min mamma!

"Vuxet":

*Många säger att jag är en slampa, men jag kallar det erfarenhet

*Vad kostar Tant?

*My Imaginary Friend Thinks you have serious mental problems

*Keep staring at me. I might do a trick.

*Det var bättre förr.. när kvinnor var kvinnor- män var män och fikus var en krukväxt!

*De säger att man kan ha roligt utan sprit, men varför chansa?

*I keep hitting the escape button but I´m still here

*I took an IQ-test and the results where negative.

*Sex instrunctor- first lesson free!

*T-röd! För oss som har tänkt klart!

*ta mig inte på allvar, ta mig på brösten

*Satsa på dig själv- runka i motvind

*Skänk skåne till Danmark!

*Ju mer man ångrar dagen efter, desto roligare hade man kvällen före

*Spit or swallow? (bild på tuggummi)

*Frukost ingår ej!

*Rökning är inte bara farligt, det är tufft också

*I wear black until I find something darker

*Är du så jävla snygg själv då?

*YES! But not with you

*I need a girl, whose name doesn´t end in .JPG

*JAG VILL OCKSÅ VARA LESBISK!

*Jag är heterosexuell- en utdöende art

*Jag har ingenting emot vegeterianer, bara de inte betar på min mark!

*Jag lider inte av dåligt minne- jag njuter av det

*Varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök?


Kommentarer
Postat av: MC-Knutte

Jag saknar mitt favorittryck...

--------------------

NORRLÄNNINGAR

bäst i test

--------------------

2008-06-15 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0